čtvrtek 28. února 2013

A day in life

Přibližně takhle vypadá můj typický den poslední týden: 




můj dnešní make up
7:30 vstávám a jdu dělat mimi svačinu, kontrolovat maily atd.


10:00- Jsme na snídani s malým a s kamarádkou v pizzeria Mercato. (je to sice trochu z ruky ale snídaně tam mají vynikajicí.:)



11:30-Jedu domů předat mimi na hlídání, vzít  kufr na vizáž, a vrátit styling z předešlého focení.


14:00- Líčím a češu slečnu v atelieru do stylu Pin up- fotky a návod na tento look již brzy:)
Moc se tu netopí, takže zustávám ve dvou svetrech a šále a doufám že modelka v pin up oblečcích neumrzne.



16:30- Cestou domů se stavuji v Candy Store pro nějaké sladkosti na další focení, příští týden fotíme pin up ještě dvakrát- lízátka momentálně nemají takže tam ještě budu muset někdy v týdnu.




18:00- Doma dávám dohromady styling na příští focení, dezinfikuji štětce a tím veškerá dnešní práce končí .:)


 A jaký byl ten váš den? Máte toho více nebo méně? A jak zvládáte práci i rodinu dohromady? Nebo tohle ještě vůbec řešit nemusíte?:) Tak bye bye, musim ještě umýt nádobí :)










2 komentáře:

  1. huh..tak to máš vážně hodně práce. :D já tohle ještě nějak moc řešit nemusím, ale úklid pokoje, škola, úkoly a učení taky dají zabrat :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D to věřím- o uklidu pokoje mi ani nemluv (v mém případě tedy spíš celého bytu-většinou to musí dělat přítel protože já jsem v tom poněkud neschopná :))

    OdpovědětVymazat