středa 1. května 2013

A week after

Jeden týden a jedno kilo a tři centimetry pryč.Každý den dvacet minut cvičení, dva až tři litry neochucené vody, musli, ovoce a zelenina a jen jedna večeře. Lehká. Bez moučníku. Mám poslední den detoxikaní diety a už se nemůžu dočkat až si zas dám něco normálního k jídlu.:) 

první tři dny jídelníček:

snídaně: ovocné smoothie
                    oběd: zeleninový salát a fitness chléb (s máslem, mazacím sýrem nebo avokádem)
svačina :ovoce nebo ovocné smoothie
večeře: bujon s hráškem a vejcem, plátek fitness chleba
a spoousa vody s citronem :)

Další dny jsou podobné ale já jsem si už dávala lehkou večeři (couscous, losos se salátem, vegetariánský wrap) a přidala jsem dopolední svačinu (musli) takže vlastně jíte malé porce každé 3 hodiny. pokud máte pomalejší metabolismus a neublíží vám když schodíte více, správně by se první tři dny měli jíst jen čerstvé ovoce a zelenina a zeleninové štávy. Takže k snídani smoothie, k obědu smoothie k svačině smoothie a k večeři polévka. Já to nezkoušela, protože spaluji dos rychle a byla bych pak okamžitě jen kostra.:) A taky je duležité cvičit- minimálně dvacet minut denně. Doporučuji cokoli od Jillian Michaels. Její cviky jsou sice ze začátku celkem náročné, ale spaluje (a tvaruje) se po nich skutečně rychle.:)
Pokud potřebujete zhubnout přes boky, můžu doporučit také cvičení od Valerie Walters. Jinak spoustu receptu na smoothies najedete tady.




Super rychlá- skoro hotová jídla z Marks and Spencer :)




Couscous se stir fry zeleninou a kuřecími plátky s pestem



Žádné komentáře:

Okomentovat