pátek 24. května 2013

Moving

Budeme se stěhovat. Mám stěhování moc ráda. Vždycky si musím zřizovat nový internet. Vždycky to trvá minimálně měsíc než nám ho zřídí. Také musime sehnat kabice, vše do nich zabalit, pak zase rozbalit, roztřídit a ty krabice zas někam sklidit. Naštěstí mám praxi. Stěhovala jsem se totiž už více než dvaadvacetkrát. Nutno podotknout že je mi jednadvacet a do mých pěti let jsme se nestěhovali.Párkrát jsem se stěhovala i do jiné země, a většinou jsem si s sebou nemohla vzít uplně všecky věci takže ještě dodnes mám zřejmě pár krabic uskladněných (nebo už rozebraných) různě po evropě. Ne, oparavdu mám stěhování celkem ráda. Mám ráda vybalování věcí v novém a následné zabydlování. Věšení obrázků, srovnávání knížek, vyrovnávání talířů do kredence. A taky nová místa na procházky, nové obchody....vlastně si moc dobře nedovedu představit že bych bydlela stále na stejném místě. A jak to máte vy?:)


1 komentář:

  1. Ja som sa nesťahovala našťastie ani raz. je to na mňa aj príliš chaotické všetko to baliť a opäť vybalovať

    OdpovědětVymazat